Sağlık-Sen tarafınca yapılan yazılı açıklamada, sıhhat çalışanlarının kronik kimi problemlerinin tahlile kavuştuğu, ekonomik ve özlük haklarında nisbi iyileştirmelerin yaşandığı 2022 yılında, sıhhat çalışanlarına yönelik şiddetin artarak devam ettiği açıklandı.
‘PAYLAŞTIĞIMIZ RAPORLARLA...